sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Ei seksiä Simpeleen junassa

Tapahtuu junassa. T=toinen, M=minä. Tekstariseksiä. 
T: Ootko vailla?
M: Oon.
T: Saitko piiskaa viime viikolla?
M: En. En halunnu.
T: Miten ens viikonloppu?
M: Sopii.
M: Siis jos silloin haluttaa.
T: Eiköhän se haluta.
M: Todennäköisesti.
T: Ja jos ei niin sut saa kyllä helposti haluumaan.
M: -
T: Ootko jo ihan märkä?
M: Joo. Ja myös sykkivä.
M: Mä oon ku Pavlovin koira; alkaa haluttaa heti kun sulta tulee viesti.
T: Hyvä.
T: Mitä nyt teet?
M: En mitään. En voi.
T: Ei kukaan huomaa jos vähän housujen päältä hierot.
M: Kyllä huomaa. Juna on ihan täynnä, ei yhtään omaa rauhaa.
T: Mee vessaan.
M: Aika kovin sais haluttaa, että menis yksin junan vessaan.
T: Mieti tulevaa viikonloppua. Mulla on sulle uusia leluja.
M: -
M: Nyt juna tyhjenee. Viimeiset näyttää jäävän pois Simpeleellä.
T: Mä sidon sut viikonloppuna. Ja piiskaan.
M: Piiska mainittu. Lämpenee taas.
T: Sä oot kiinni sängyssä. Mä teen mitä haluan.
M: Panettaa ihan helvetisti.
T: Ensit saat vähän piiskaa ja sit panen sua kunnolla takaapäin.
T: Eikö ois kivaa nytkin?
M: Ois. Vaikka kenen nähden suunnilleen.
M: Ikinä en oo ollu näin lähellä tulla pelkästään viestejä lukien.
T: Sua ei oo koskaan vaikea saada tulemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti